רוצה לקבל עדכונים למייל?

נשמח לשלוח לך באופן אישי סיכום שבועי מצוות האתר:

יעקב וינרוט ז"ל

עו"ד יעקב וינרוט ז″ל
הבוקר נפטר בגיל 71 יעקב וינרוט. בכיר הפרקליטים, תלמיד-חכם, מהדמויות המשפיעות בישראל. היכולת שלו לשלב בין העולמות הייתה מקור לאופטימיות עבור רבים. התקופה האחרונה בחייו הייתה קשה. הוא נלחם במחלה, והמשיך להילחם למען לקוחותיו בבית המשפט. וכך, בכל ראיון מקצועי שנתן, על זיכוי או הרשעה, נשאל תמיד גם על מצבו הבריאותי. מדורי המשפט והכלכלה הפכו לשיעורי אמונה. כך אמר בראיון ל"כלכליסט": "אדם דתי יודע שהוא זה שחייב בדין וחשבון לבוראו, אך הבורא אינו חייב לאדם דין וחשבון כלשהו. היכן הניסיון שלי לעומת הניסיונות שאני נפגש בהם כמעט בכל יום, כשאני הולך להתפלל תפילת מנחה בבית הכנסת של בית החולים איכילוב? היכן הניסיון שלי, לעומת הניסיון של דור הוריי?".
ובראיון ל"גלובס" סיפר: "אני מאמין בתת-מודע קולקטיבי, ושהתת-מודע הקולקטיבי של העם היהודי לא ניתן למחיקה ומחפש משהו, מחפש משמעות. יש היום חיפושים של רוחניות שלא היו פעם. החיפוש הזה הוא חשוב. הוא יוביל לדרך חדשה".
מי שמייצג את האנשים העשירים והבכירים ביותר עלול לחשוב שהוא מנהל את העולם. אבל כשדני קושמרו ראיין לאחרונה את פרקליט הצמרת על חקירות נתניהו, ואיחל לו בסוף בריאות, ענה וינרוט בענווה: "השעה אינה פשוטה, אבל אני יהודי מאמין, ואני מאמין בעולם מושגח, ובמצוות רופאיי אני ממשיך לעבוד. כך הם ציוו עלי וכך אני עושה. אני מתפלל לריבונו של עולם שייתן לי עוד יום ועוד יום ועוד יום".
לזכרו.

האתר עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך חווייה טובה יותר.