רוצה לקבל עדכונים למייל?

נשמח לשלוח לך באופן אישי סיכום שבועי מצוות האתר:

המסר של משפחת גרוס

הווידאו של בר המצווה הזו כבש את הרשתות. לפני שבע שנים, שמעון ומיכל גרוס איבדו את שתי בנותיהם, אביגיל ויעל, במה שכונה "אסון ההדברה". שני הבנים, יצחק ומיכאל, נלחמו על חייהם. הזמר אברהם פריד הגיע לבקר אותם אז, כשהיו מאושפזים במצב קשה ב"שניידר", והבטיח שעוד יבוא לרקוד איתם בבר המצווה, אחרי שהם יתחזקו ויבריאו. השבוע זה קרה. פריד הגיע בהפתעה לאולם שבו יצחק חגג את הגיעו למצוות, ורקד איתו.
שמעון ומיכל העדיפו שלא להתראיין לתקשורת, אבל שלחו אליי רעיון קצר על הפרשה, וביקשו לפרסם אותו:
"לפני שבע שנים קרה לנו אסון, איבדנו את שתי בנותינו היקרות, ובתוך החושך זכינו להצלה מופלאה וניסית של שני הבנים, שיצאו ממוות לחיים. בפרשת השבוע חז"ל משבחים את לאה, שקראה לבנה יהודה על שם ההודאה: 'מיום שברא הקדוש ברוך הוא את עולמו לא היה אדם שהודה לקדוש ברוך הוא, עד שבאה לאה והודתה'. השאלה היא, למה לאה היא הראשונה שמודה? הרי האבות כבר הודו לאלוקים.
התשובה היא, שפעמים רבות אנחנו מודים רק על דברים מיוחדים, על נסים. לאה חידשה חידוש: צריך להודות על השגרה. על לידה רגילה, שנשים רבות זוכות לה. על ילד בריא, כמו מיליוני ילדים בריאים כמוהו בעולם.
לאה מבקשת לשמר את התחושה הזו, שיש להודות על המובן מאליו ולא לזלזל בו. אנחנו אישית כבר יודעים שהשגרה היא הנס הגדול ביותר עלי אדמות".

האתר עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך חווייה טובה יותר.