רוצה לקבל עדכונים למייל?

נשמח לשלוח לך באופן אישי סיכום שבועי מצוות האתר:

‏בניו של אברהם אבינו, בלונדון

חברי ההוסטל "עלי שיח" עם המארחים בלונדון

"שלום, כאן חזי אדלר. במסגרת הבלגן בשדות התעופה בעולם, בוטלה טיסתנו חזרה מלונדון לישראל. זה אף פעם לא נעים, אבל מה קורה כשאנחנו נמצאים עם דיירי הוסטל לאוטיסטים של עמותת 'עלי שיח', שזקוקים לליווי ולהשגחה תמידית? ומה עושים כשזה קורה אחרי שכבר עשינו איתם צ'ק אין ומסרנו את המזוודות, בסיומו של מסע מוצלח?

עמדנו בשדה התעופה, ולא היה עם מי לדבר. חברת התעופה טרטרה אותנו, מבלי לתת פתרון ממשי. השעות חולפות, ולאדם על הרצף האוטיסטי קשה מאוד לתפקד בשדה עמוס באנשים, עם רעש ולחץ וחוסר וודאות...

ואז, משום מקום, אנשים טובים ראו אותנו והחלו לעזור. מצאנו את עצמנו, 13 אנשים, בבית של משפחת גולדברג. שלושה ימים התארחנו בבית פרטי ורחב ידיים, אצל משפחה שהלב שלה רחב עוד יותר... מיטות מפנקות, מצעים תואמים, מגבות ענקיות, פלאפל חם שחיכה לנו כשבאנו מותשים מהשדה, וכמובן – שבת מקסימה וליווי עד לטיסה, שנקבעה ליום ראשון.

בהפטרה של פרשת בלק קוראים: הִגִּיד לְךָ אָדָם מַה טּוֹב וּמָה ה' דּוֹרֵשׁ מִמְּךָ, כִּי אִם עֲשׂוֹת מִשְׁפָּט וְאַהֲבַת חֶסֶד וְהַצְנֵעַ לֶכֶת עִם אֱלֹוקיךָ. מי מאיתנו היה פותח את ביתו לאנשים זרים עם אוטיזם? ומי העז לומר שהבריטים הם אנשים קרים? השבוע, בלונדון, פגשנו את בניו של אברהם אבינו".

האתר עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך חווייה טובה יותר.